یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال روز جهانی قدس به مراتب از همه سال‌ها مهم‌تر و حساس‌تر بوده و اهمیت بیشتری دارد و ان‌شاءالله با حضور باشکوه همه ملت ما، راهپیمایی روز جهانی قدس نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، اظهار داشت: در روز جهانی قدس باید ماهیت ضد بشری، ضد انسانی، تروریستی و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی برای افکار عمومی دنیا آشکار و تبیین و به عنوان دشمن مشترک شماره یک امت اسلامی و بشریت، این روز معرفی شود که روز جهانی قدس فرصت مناسبی برای تبیین این موضوع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هدف صرفاً برپایی راهپیمایی نیست، بلکه از فرصت باقیمانده تا روز جهانی قدس برای تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی امسال که نخستین راهپیمایی روز جهانی قدس بعد از طوفان الاقصی است و شکست به تعبیر مقام معظم رهبری «غیر قابل ترمیم» را جبهه مقاومت به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تحمیل کردند، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس، روز خشم، نفرت و انزجار عمومی از این رژیم جنایتکار است، افزود: امروز این خشم و نفرت جهانی ایجاد شده، هرچند در گذشته این خشم نیز وجود داشت ولی با توجه به حجم وسیع جنایت‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی انجام داده، در همه کشورهای اروپایی و غربی بری نخستین بار و به شکل بی‌نظیری شاهد راهپیمایی‌های هزاران نفری و بلکه چند صد هزار نفری بر علیه رژیم صهیونیستی بودیم.

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: به لطف الهی این خشم و نفرتی که ملت ایران پایه گذار و آغاز کننده آن به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بوده که با تدبیر ایشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس برای همبستگی امت اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی نام گذاری شد، امروز این خشم و نفرت در سراسر دنیا بر علیه جنایت‌های وحشیانه این رژیم صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه نخستین راهپیمایی بعد از عملیات طوفان الاقصی است، چشم همه جهانیان به ام القرای جهان اسلام و ایران اسلامی است تا ببینند این راهپیمایی در کشورمان چگونه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: امسال روز جهانی قدس به مراتب از همه سال‌ها مهمتر و حساس‌تر بوده و اهمیت بیشتری دارد و ان‌شاءالله با حضور باشکوه همه ملت ما، راهپیمایی روز جهانی قدس نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خاضع تأکید کرد: باید از ظرفیت عظیم ماه مبارک رمضان، لیالی پر فضیلت قدر و همچنین اجتماعات مردمی در مساجد، حسینیه‌ها و نمازهای جمعه برای تبیین مسئله فلسطین، اهمیت قدس شریف و لزوم آزادسازی قبله نخست مسلمین از چنگال رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بعد از ۷۵ سال اشغال، بهره بگیریم و از همه ابزارها برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه چند پیشنهاد پرداخت و از حاضران خواست که اهتمام ویژه‌ای در زمینه اجرای این برنامه‌ها داشته باشند.

وی برافراشتن پرچم فلسطین در یکی از میادین اصلی شهر و به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی، استفاده مطلوب از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، تبلیغات محیطی و میدانی، برگزاری سلسله نشست‌هایی در شبکه استانی دنا، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌هایی با موضوع غزه، فلسطین، طوفان الاقصی و پاسخگویی به شبهات و پویش‌های مختلف توسط بسیج را در این روز خواستار شد.

استمرار تظاهرات جمعه‌های خشم در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در کشور، اظهار کرد: تظاهرات جمعه خشم هر هفته توسط چند استان برگزار می‌شد که این هفته نوبت به استان کهگیلویه و بویراحمد است و جهت راهپیمایی خشم مردم نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه، نمازگزاران و مردم استان راهپیمایی خواهند کرد.

وی گفت: جمعه نخست ماه مبارک رمضان نیز مثل جمعه آخر ماه رمضان امسال تظاهرات خشم بعد از نماز جمعه در سراسر میعادگاه‌های برپایی نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: بعد از عملیات طوفان الاقصی، چند روزی راهپیمایی سراسری در کشور برگزار شد که بعد از آن طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هر جمعه در چند استان تظاهراتی تحت عنوان «جمعه‌های خشم» برگزار شود.

وی یادآور شد: تظاهرات جمعه خشم این هفته در استان های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و آذربایجان غربی در استمرار تظاهرات جمعه‌های خشم در کشور بعد از نماز نخستین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم مومن، متدین و روزه‌دار استان با شرکت در این تظاهرات، خشم و انزجار خود را از جنایت‌های بی‌شرمانه و وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و همچنین حمایت و همبستگی خود را با مردم مقاوم فلسطین اعلام و ابراز خواهند کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha