شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی گفت: پیشنهاد می‌کنم مسئولان منطقه آزاد زن و بچه خود را نیز نه با پرواز مستقیم بلکه با سواری در همین ایام به قشم ببرند تا رنج و زحمت ده ساعته انتظار برای طی کردن این مسافت کوتاه را متوجه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: برای درک فیض عظیم ماه مبارک رمضان که سبب شده ما این فرصت را پیدا کنیم تا در خود بستر ارتفاع و تحول را ایجاد کنیم، شکرگذاری نماییم و از لحظات این ماه برای حرکت و صعود بهره ببریم.

وی با بیان اینکه اگر مانند بنده اهل غفلت بوده‌اید و می‌خواهیدعقب افتادگی‌ها را جبران کنید ماه رمضان، ماه جبران است، گفت: دعای اهل بیت(ع) در این ماه معنایش این است که ایام و لیالی این ماه وقت فیض جویی و عبادت است.

امام جمعه بنرد خمیر بیان کرد: قرآن همان کتابی است که با آمدنش همه ابعاد زندگی بشر را دگرگون ساخت و دامان موحدان را در پرتو اسلام مصون نمود و ثمره قرآن ایجاد امید، تقویت صبر و ایستادگی بر ارزش‌ها و کرامت‌های انسانی است و نمونه روشن تمسک و ایمان به پیام فتح قرآن را در غزه و مردم مجاهد فلسطین می‌توان دید.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: تلاقی بهار قرآن یعنی ماه رمضان و بهار سال یعنی عید تاریخی نوروز یک نمایه زیبایی از حوادث جذاب درونی و بیرونی است، در این روزهای ارزشمند دعای خود را با جلب دعای محرومان و فقرا به منزل اجابت برسانیم.

وی یادآور شد: حضرت خدیجه(س) به همه زنان تاریخ درس بزرگی را داد و آن اینکه باید برای پیشبرد اهداف اسلام برای خود نقش تعریف نمود و حال آنکه در بیان حضرت نبی اکرم(ص) اگر ایثارگری مالی آن بانوی بزرگوار نبود، دین اسلام با مشکل مواجه می‌شد.

امام جمعه بندر خمیر خاطرنشان کرد: ایام نوروز نزدیک است و خیل مسافران و مهمانان از سراسر کشور به استان و شهرستان بندرخمیر سرازیر خواهد شد اما یکی از مشکلات همیشگی که ما بارها نیز در خطبه‌ها به آن اشاره کرده‌ایم مسئله ترافیک چند کیلومتری هنگام جابجایی مسافران از بندر پل به جزیره قشم است، اما تا کنون هیچ واکنش امیدوار کننده‌ای از سوی مسئولان منطقه آزاد مشاهده نشده است.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: از ارائه خدمت این سازمان به مردم بندرپل به عنوان عمل به مسئولیت اجتماعی قطع امید کرده‌ایم اما انتظار داشتیم لااقل حرمت مهمانان خود را نگه دارند و کمی مسیر منتهی به اسکله را هموارتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم مسئولان منطقه آزاد زن و بچه خود را نیز نه با پرواز مستقیم بلکه با سواری در همین ایام به قشم ببرند تا رنج و زحمت ده ساعته انتظار برای طی کردن این مسافت کوتاه را متوجه شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha