دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طنین دلنشین نوروز ۱۴۰۳ را از رادیو معارف می شنویم

حوزه/ شبکه رادیویی معارف ویژه برنامه های متنوعی برای لحظه تحویل سال و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «یا مقلب القلوب» ویژه برنامه تحویل سال رادیو معارف است که به حال خوب و نشاط معنوی با بیان جلوه هایی از زیبایی بهار طبیعت در مهمانی الهی و بهار قرآن از ساعت ۵:۵۰ روی آنتن می رود.

تشریح عناصر و مؤلفه های زندگی شاد و شاد زیستن بر مبنای آیات و روایت، حفظ نشاط در زندگی، راهکارها و برکات ساعت ۷:۱۰ از برنامه «عطر صبح» رادیو معارف پخش خواهد شد و مخاطبان رادیو می توانند «سلامتکده» را با موضوع طب سنتی و مدیریت مصرف غذا با توجه به همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن، هر روز از ساعت ۹ بشنوند.

گفتنی است، «سلام بهار» رادیو معارف، مجله رادیویی با بهره مندی از « نمایش و شعر طنز»، «روایت و حکایت روزگار بهاری» و برنامک هایی مثل «گزارش و فرهنگ نوروزی مناطق مختلف کشور»، «مینی مستند گروه های جهادی»، «مینی فیچر گره ها و کمک های مؤمنانه» از ساعت ۹:۳۰ پخش می شود.

لازم به ذکر است، گفت‌وگوی صمیمانه با فعالان قرآنی و مداحان و مدیحه سرایان کشور درباره نقش انس با قرآن و اهل بیت علیهم السلام در زندگی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ دقیقه بامداد از برنامه «همسایه» پخش می شود.

همچنین، برنامه «باران مهربانی» درباره ترویج فرهنگ مساوات و همدلی در جامعه است که هر شب ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت بروی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha