یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: بواسطه همین سرمایه های داخلی که وجود دارد می توانیم تولید را در کشور رونق دهیم و نیاز است دولت بسترهای آن را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اظهار داشت: در ماه رمضان مزاحمت‌های شیاطین برای انسان‌ها کمتر است و فرصت مناسبی برای میل انسان به سمت خوبی‌ها و دوری از معصیت فراهم می‌شود.

وی با تبریک عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، افزود: این ماه یک نعمت و لطف از طرف خدای متعال برای بندگان است که باید بهترین‌ها را برای خود رقم بزنیم و برای تحقق اهداف ملت‌های مظلوم جهان به‌ویژه غزه و مستضعفین جهان تلاش کنیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: رهبر حکیم انقلاب هر ساله یک نقشه راهی برای کشور، جامعه و مسئولان ترسیم می‌کنند که بر اساس مطالعه مشکلات کشور و جهان اسلام صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، ادامه داد: کلید واژه‌هایی که به عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند نباید در همایش‌ها و کنگره خلاصه شود بلکه مسیر را باید انتخاب کنیم تا شعار سال محقق شود.

وی با بیان اینکه امروز همه ما می‌دانیم کشور ما با مشکلات اقتصادی روبرو است، گفت: پایه در اقتصاد، تولید است و اگر می‌خواهیم جلوی تورم را بگیریم منوط به گسترش عرصه تولید در جامعه است و پسندیده نیست که جمهوری اسلامی کارخانه‌ای وجود داشته باشد ولی تعطیل باشد.

وی از دولت خواست تا یک جهش دیگر داشته باشد و واحدهای گرفتار را تعیین تکلیف کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اظهار کرد: در سال گذشته خیلی از کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشتند و برخی نیز سلب صلاحیت شدند که باید این مسیر تا تحقق تولید ادامه یابد، از طرفی مشارکت مردم در بخش‌های مختلف و سرمایه گذاری‌ها در اقتصاد در قالب تعاونی تولیدی افزایش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: به‌واسطه همین سرمایه‌های داخلی که وجود دارد می‌توانیم تولید را در کشور رونق دهیم و نیاز است دولت بسترهای آن را فراهم کند.

وی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: امام حسن مجتبی(ع) همان مجسمه اخلاق بود و بهترین خوبی‌ها را اخلاق حسن می‌دانند، یک جامعه ایمانی از اخلاق حسن برخوردار است و این اخلاق در طرز معاشرت با مردم و سبک زندگی اسلامی موثر است.

امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه امام مجتبی(ع) اهل انفاق بود، اظهار کرد: در روایتی از ایشان آمده است: احسان و انفاق مردم در ۵ رتبه است که بهترین آن انفاق به پدر و مادر و بعد انفاق به خودش و خانواده، قوم و خویش فقیر انسان، احسان به همسایگان فقیر و انسان‌های دیگر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده به سفر خود به بخش فین بندرعباس اشاره کرد و یادآور شد: زیبنده نیست در کنار بزرگترین شهرستان استان و در بخش فین روستایی باشد که برق و آب ندارد، بنابراین باید تمهیدات لازم جهت آبرسانی و برق رسانی این روستاهای که بیش از ۱۰۰ خانوار در آن زندگی می کنند اندیشیده شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha