دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: دولتمردان فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص شعار سال مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی اظهار داشت: یک سوم ماه رمضان سپری شد مثل برق و باد می گذرد مهم این است که از این فرصت فوق طلایی چه بهره ای ببریم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در پیام نوروزی گفت: پیام نوروزی حکیمانه و گرانبهای رهبری مفصل مکرر و با دقت مطالعه کنید در سخنرانی عیدانه موضوعاتی فرمودند درباره رشد تولید حل مسایل معیشتی امید آفرینی وحدت و حضور مردم در میدان اقتصادی و تولیدی نیز مطالبی فرمودند. شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است رهبر انقلاب درباره دولت انقلابی نیز فرمودند دولت کنونی دولتی است از لحاظ تلاش و تحرک و فعالیت انصافا نمره بالایی می گیرد تلاش شان خوب است.

امام جمعه عسلویه با تبریک سال جدید اظهار داشت: درباره عید نوروز روایت زیاد مشاهده می شود که مورد تایید قرار گرفته است در یکی از این روایات از امام صادق فرمودند در نوروز غسل کنید لباس پاکیزه بپوشید بهترین عطرها استفاده کنید روزه دار باشید دعای آغاز سال مفاهیمی از آیات و روایات است کلمه نوروز در قرآن نیامده اما نکاتی در قرآن درباره فصل بهار و زنده شدن طبیعت آمده است.

امام جمعه عسلویه درباره فضای مجازی گفت: به فضای مجازی نگاه بیندازید این روزها به این فضای مجازی نمی توان اعتماد کرد وقتی به فضای حقیقی نمی توان چندان اعتماد کرد چطور به فضای مجازی اعتماد می کنید. فضای مجازی دست آویز دشمن علیه اعتقادات مذهبی ماست علیه دین ما پیغمبر ما قرآن ماست نباید هر چیزی که در فضای مجازی آمد آن را بپذیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha