شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/یادواره شهید حسن زارعی در شهرستان سیریک

حوزه / حجت الاسلام سالاری گفت: اقتصاد باید طوری مدیریت شود که وابسته به نفت نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه، به پنج ویژگی افراد اهل ظهور اشاره کرد و اظهار داشت: این افراد اول اهل اقامه نماز هستند، وقتی نماز می‌خوانند به مفاهیم آن دقت می‌کنند، دوم اهل زکات هستند مشکل اقتصادی با پرداخت زکات می‌توان تا حدی کم کرد، سوم عاشق خداوند هستند و خداوند هم عاشق آنان است، چهارم ترسی از رفتن آبرو خود ندارند و اهل استکبارستیزی هستند و پنجم اهل جهاد و مجاهد هستند.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: امام زمان خواهد آمد و در مقابل دشمن خواهد ایست و طبق روایت با شش روز دشمنان را شکست خواهد داد.

وی افزود: سه گروه و لشکر امام زمان(عج) را همراهی می‌کنند، اول ملائکه و امداد های غیبی، دوم مؤمنین و سوم ترس است، ترسی که در دل دشمنان نهفته و جامعه‌ای مهدویت تشکیل خواهد شد و آمده‌اند که جامعه را به معنویت و امنیت برساند.

امام جمعه شهرستان سیریک، بیان کرد:امامین انقلاب فرمودند که انقلاب ما انقلاب معنویت بود و هست و معنویت اگر بالا رفت طلاق و خودکشی پایین خواهد آمد و معنویت سیاست را پاک می‌کند و جامعه مهدویت جامعه امیدوار است، همانند یعقوب نبی که چهل سال فرمود دنبال یوسف بگردی تا پیدا شود که آخر هم پیدا شد، ما هم باید همانند یعقوب دنبال یوسف زهرای خود باشیم.

حجت الاسلام سالاری ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: حضرت آبروی خود را بخشید، لذا برنده در دنیای فعلی کسی است که بتواند به مردم بفهماند که حق اوست نه کسی که داری توپ و تفنگ است، البته نبود تحلیل سیاسی در زمان امام موج میزد و حضرت آبرویش را در راه اسلام داد.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: اقتصاد باید طوری مدیریت شود که اقتصاد ما وابسته به نفت نباشد.

وی خاطرنشان کرد: بهترین راهکار دست خود مردم است، باید از ظرفیت خود مردم استفاده شود، مسئولی که تهران نشسته شاید نتواند مشکلی در فلان روستا را حل کنند ولی مردمی که در آنجا حضور دارند بهتر می‌توانند این مشکلات و راه حل آن را پیدا کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha