یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خطاطان معروف در غرفه آستان قدس عباسی نمایشگاه قرآن کریم

حوزه/ غرفه آستان قدس عباسی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران طی برنامه ای خطاطان معروف و برجسته نمایشگاه را دعوت به حضور نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، غرفه آستان قدس عباسی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران طی برنامه ای خطاطان معروف و برجسته نمایشگاه را دعوت به حضور نمود.

بر اساس این گزارش: طی این برنامه برگه هایی که برای مدتی در جوار پرچم مبارک حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) قرار داده شده بود، توسط خطاطان معروف و برجسته عبارت های دینی بر آنها نگارش شده و به بازدیدکنندگان نمایشگاه اهدا می گردد.

سید عباس موسوی، محسن غریب از بحرین، دکتر حامدی توسلی از ایران و سید علی حسانی از عراق خطاطان معروفی بودند که در این فعالیت مشارکت نمودند.

غرفه آستان قدس عباسی در نمایشگاه بین المللی تهران شاهد حضور تعداد زیادی از بازدیدکنندگان است که جهت بدست آوردن این تبرکی که با محبت و نام حضرت عباس(ع) عبارات دینی بر روی آن نگاشته شده است، حضور به عمل می آورند.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha