شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بازدید شخصیت‌ها از بخش حوزوی در ششمین روز ار نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ همه بخش های نمایشگاه امسال دیدنی و قشنگ است و حتما برای برپایی آن خیلی زحمت کشیده شده است، یکی از بهترین و قشنگ ترین بخش های این نمایشگاه با شکوه بخش حوزوی آن است که من از آن بازدید کردم.

مهران رجبی بازیگر و مجری تلویزیون با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران در سخنانی با تمجید و ابراز شگفتی از دستاوردهای قرآنی حوزه گفت: همه بخش های نمایشگاه امسال دیدنی و قشنگ است و حتما برای برپایی آن خیلی زحمت کشیده شده است، یکی از بهترین و قشنگ ترین بخش های این نمایشگاه با شکوه بخش حوزوی آن است که من از آن بازدید کردم.

وی افزود: فکر میکنم چند روز طول می کشد که من بتوانم با همه قسمت های نمایشگاه به ویژه غرفه ها و قسمت های این بخش حوزوی آشنا شوم، این بخش, بخش مهمی هست و شاهد بودم که خدمات مشاوره ای خوبی به مردم ارائه می شود؛ آشنایی با بخش های هنری حوزه واقعا برای من جذاب است.

رجبی گفت: باید فعالیت های حوزه بیشتر از قبل به اطلاع عموم مردم به ویژه در عرصه بین الملل برسد و برای این امر از متخصصین کمک گرفته شود تا حوزه بیش از پیش بین المللی تر شود.

این هنرپیشه و مجری صدا و سیما افزود: خدا می داند که چقدر تشنگان دین و معنویت در سرتاسر این عالم وجود دارند که تشنه آشنایی با معارف دینی و الهی هستند اما به جایی دسترسی ندارند، اینها وظیفه حوزه است که فعال تر شود.

وی با بیان اینکه نباید از سخن ناروا و مخالف هراسید بلکه باید از آن استقبال کرد گفت: عشقی که در فضای روحانیت هست را منتشر کنید؛ هر کسی در هر جایگاهی که هست باید در طول و عرض وجودی خودش برای تحقق این امر تلاش کند چرا که به فرموده قرآن کریم بهترین ها نزد خدا باتقواترین ها هستند.

رجبی در پایان سخنان خود در پاسخ به سوالی درمورد عدم استقبال برخی هنر مندان از انجام کارهای دینی و قرآنی گفت: هنرمندان ما در این عرصه توانمند هستند اما برخی از بدنه هنرمندان ما متاسفانه اسیر فالوور هستند و در این قفس حبس شده اند؛ حدود چهل هزار نفر در غزه آسمانی شدند اما کسی از سردمداران مدعی حقوق بشرتکان نخورد.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha