یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور شخصیت ها در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن

حوزه/ امروزه به دلیل عدم شناخت صحیحی که از فعالیت ها و  دستاوردهای حوزه وجود دارد برخی ها قضاوت های سطحی از حوزه دارند و حال آنکه امروزه حوزه تغییر ریل داده و دستاوردهایش صدچندان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران گفت: حوزه در عرصه های مختلف در حال بالندگی است و من در این بازدید از بخش حوزوی نمایشگاه هم تنوع در ارائه آثار قرآنی را مشاهده کردم و هم بر عمق علمی این کارها و دستاوردها مطلع شدم.

وی افزود: حوزه های علمیه امروز برای رفع شبهات و زدودن ابهامات در جامعه تلاش های زیادی لازم است انجام دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه به دلیل عدم شناخت صحیحی که از فعالیت ها و دستاوردهای حوزه وجود دارد برخی ها قضاوت های سطحی از حوزه دارند و حال آنکه امروزه حوزه تغییر ریل داده و دستاوردهایش صدچندان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در پایان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های رسانه ای حوزه خاطرنشان ساخت: تنوع محصولات قرآنی و معرفتی حوزه به خاطر تنوع شبهات و گره های فکری است که دامن جامعه را گرفته است، بحمدالله حوزه رسانه را خوب شناخته و اعتقاد راسخ به تاثیرگذاری آن دارد و این می تواند صدای حوزه را به جامعه هدف در اقصی نقاط عالم برساند و من به نوبه خودم از مسئولین این بخش تشکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha