سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محفل قرآنی در پارک

حوزه/ فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر کفت: در طول تعطیلات عید نوروز برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی برای مسافران نوروزی در پارک های ساحلی شهر دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه شهرستان دیر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تسلیت سالروز شهادت امیرالمؤمنین علی (ع)، اظهار داشت: سپاه پاسداران شهرستان دیر جهت اشاعه فرهنگ اسلامی و شب‌های قدر و بهره‌برداری مسافران نوروزی از معنویت این شب‌ها، نسبت به برگزاری مراسم احیا شب بیست و یکم ماه رمضان در پارک بسیج اقدام کرد.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم، سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و برگزاری مسابقات فرهنگی از بخش‌های این مراسم بود که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت.

حسینی نیا گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون به همت بسیجیان برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی متناسب این ایام در سطح پارک‌های ساحلی شهر دیر برگزار شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر افزود: این برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری نماز جماعت، مجالس و محافل ترتیل خوانی، اجرای سرود، مسابقات و … بوده که به همت چهار گروه جهادی اجرا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha