شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
نبویان روانبخش

حجت‌الاسلام نبویان به همراه حجت‌الاسلام روانبخش منتخبین مردم تهران و قم در مجلس شورای اسلامی، با حضور در منزل پاسدار شهید محسن صداقت، شهادت وی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را به خانواده این شهید عزیز و والامقام تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام نبویان به همراه حجت‌الاسلام روانبخش منتخبین مردم تهران و قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید مهندس محسن صداقت، شهادت این پاسدار رشید اسلام در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را به خانواده این شهید عزیز و والامقام تبریک و تسلیت گفتند.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی وحشیانه، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر آن، سرداران «محمدرضا زاهدی» و «محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان آنان از جمله شهید صداقت به فیض شهادت نائل آمدند.

شهید مهندس محسن صداقت متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در قم، بسیجی پایگاه شهید اخلاقی حوزه شهید حصیری ناحیه امام رضا(ع) و از نیروهای هوافضای سپاه بود.

وی دو روز قبل برای اجرای مراسم احیاء دومین شب قدر در قم حضور داشت و پس از مراجعت به محل کار خود در دمشق با حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در دمشق، به شهادت رسید.

از شهید صداقت سه فرزند پسر به نام‌های محمدطه، محمدامین و علی اکبر به یادگار مانده است.

بر اساس برنامه‌ریزی ها، پیکر مطهر شهید صداقت روز جمعه در قم تشییع و در مقبره الشهدای حرم مطهر حضرت معصومه(س) خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha