جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بهار

حوزه / امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار در پیامی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با جنایات اخیر اسرائیل در غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی، نقاب نفاق از چهره وحشی این غده‌سرطانی برداشته شده و ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم‌صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد زده و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش‌های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هرزمان دیگری در آستانه فروریختن و نابودی است.

بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز بویژه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه دعوت می‌شود تا با اراده‌ای استوار، خشم خود را از غاصبانی که ضمن به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان در انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند، نشان داده و پس از یک ماه عبادت خالصانه، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha