سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین از حضور حماسی وبی نظیر وماندگار ملت ایران به ویژه استان قزوین در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس قدردانی نمود 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین برگزارشد، گفت: حضور حماسی ملت ایران با زبان روزه، در روز جهانی قدس در این برهه خاص که این رژیم پلید، جنایت و شقاوت را به اوج رسانده است، حقیقتاً خلق صحنه‌ها و حضوری باشکوه بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به خصوص مردم مؤمن و انقلابی و ولایتمدار استان قزوین با حضور پرشور و وحدت آفرین خود در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده وسیلی محکم تری به دشمنان واستکبار جهانی به ویژه اسراییل غاصب نشان دادند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز که به برکت غیرت و شجاعت فلسطینی‌ها، بر همگان روشن شده کاخ پوشالی صهیونیسم، سست‌تر از خانه عنکبوت است وامیدواریم به زودی با فروپاشی این غده سرطانی در منطقه، قدس شریف به آغوش مسلمانان بازگردد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین همچنین به شعار سال رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ایران مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری همیشه ودر همه عرصه های مختلف راهگشا بوده و امروز به عنوان سکاندار این نظام مقدس جمهوری اسلامی خاری است در چشمان استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: امروز جهش تولید در حوزه علمیه قزوین می تواتند در عرصه های علمی، آموزشی، تهذیبی وپژوهشی مدنظر ومحقق شود ودر دیگر نهادی های نظامی پیشرفت فناوری وتکنولوژی به همراه داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین عرفانمی همچنین برای سال جدید، سالی همراه با موفقیت وسلامتی وپیشرفت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بیان نمود.

نظام مقدس جمهوری اسلامی خاری در چشمان استکبار جهانی است

نظام مقدس جمهوری اسلامی خاری در چشمان استکبار جهانی است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha