سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1149037
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
ارشاد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: هنر بهترین راه برای روایت مظلومیت غزه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی لرستان امروز در آئین نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان با گرامیداشت یاد شهید آوینی و تشکر از فعالیت‌های فرهنگی هنری هنرمندان لرستان در سال ۱۴۰۲ بیان داشت: مهم‌ترین برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری و به تبع آن در استان‌ها اجرای طرح شهید آوینی است.

وی گفت: در اجرای این طرح بر محوریت جوانان متعهد و جریان حلقه‌های میانی برای نقش‌آفرینی مؤثر مردم و تسریع حرکت عمومی جامعه در بستر مشارکت‌پذیری و ظرفیت‌سازی تاکید شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ایجاد تحول در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی و گسترش معارف انقلاب اسلامی در جامعه و استقلال فرهنگی، تولید و انتشار محتوا و صنایع فرهنگی فاخر انقلاب اسلامی متناسب با نیاز مخاطبان را از جمله اهداف اجرای طرح شهید آوینی عنوان کرد و افزود: امیدواریم که با اجرای این طرح در استان شتاب و توسعه خوب فرهنگی و هنری را شاهد باشیم.

روانشاد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین غزه و محکوم کردن اقدامات اخیر این رژیم کودک کش خاطر نشان کرد: مردم فلسطین امروز برای حقی می‌جنگند که سال‌هاست توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل غصب شده است.

وی گفت: در جهان امروز که یک رژیم غاصب به راحتی بر سرزمینی که حق مردمانش است چیره می‌شود تنها راهکار برای روایت مظلومیت مردم این سرزمین زبان هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان با اشاره به اینکه هفته هنر انقلاب فرصتی مغتنم برای روایت مظلومیت مردم غزه است تصریح کرد: قطعا هنری که مظلومیت را روایت می‌کند یک هنر مقدس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha