سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جام رمضان فوتسال اردبیل با معرفی قهرمانان به پایان رسید

حوزه /مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل که با حضور ۶۰۰ تیم در رده‌های سنی مختلف برگزار شده بود، با معرفی تیم‌های برتر و تجلیل از پیشکسوتان و ملی‌پوشان استان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل که با حضور ۶۰۰ تیم در رده‌های سنی مختلف برگزار شده بود، با معرفی تیم‌های برتر و تجلیل از پیشکسوتان و ملی‌پوشان استان به پایان رسید.

تجلیل از پیشکسوتان، داوران و ملی‌پوشان

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مسئولان استانی و ورزشی برگزار شد، از پیشکسوتان فوتبال استان، داوران و عوامل برگزاری مسابقات تجلیل به عمل آمد. همچنین از دو ملی‌پوش دختر فوتبال اردبیل عسل دهقانی‌نیا و هستی قنبری نیز تجلیل شد.

استقبال پرشور تماشاگران

صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد که استقبال پرشور تماشاگران را در این دوره از مسابقات شاهد بودیم.

رقابت ۶۰۰ تیم در رده‌های سنی مختلف

وی با اشاره به حضور ۶۰۰تیم در این مسابقات، خاطرنشان کرد: این مسابقات در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در تمامی شهرها و بخش‌های استان اردبیل برگزار شد.

برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: در شهر اردبیل نیز ۲۴ تیم در رده سنی بزرگسالان، ۱۶ تیم در رده سنی پیشکسوتان و ۳۰تیم در رده‌های سنی پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند.

نوتاش: برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان از اولویت‌های هیئت فوتبال است

نوتاش با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی، اداره کل ورزش و جوانان استان و صداوسیمای مرکز استان در برگزاری منظم و باشکوه این مسابقات، گفت: ۳۰ داور مجرب این رقابت‌ها را قضاوت کردند.

وی بیان کرد: به دلیل استقبال بسیار خوب تماشاگران و علاقه‌مندان از مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل، مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقات در ورزشگاه ۶ هزار نفری حسین‌زاده اردبیل برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان از اولویت‌های اساسی هیئت فوتبال استان اردبیل است، افزود: برگزاری مسابقات فوتسال علاوه بر رشد و توسعه این رشته ورزشی، باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم به ویژه جوانان می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha