جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدیرکل کتابخانه های فارس

حوزه/ مدیرکل کتابخانه های استان فارس از حضور ۵۱ هزار نفری استان فارسی‌ها در مسابقه کتابخوانی رضوی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد حسین فیروزی در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی که در اداره کل کتابخانه های فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد فرهنگی است، اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی تلاش می کند این رویداد فرهنگی که با عنوان امام رئوف گره خورده پیش ببرد.

وی اضافه کرد: این رویداد به نسبت سال های گذشته با تنوع بیشتری برگزار شد و حدود یک میلیون شرکت کننده داشته که از استان فارس بیش از ۵۱ هزار نفر شرکت کرده اند.

مدیرکل کتابخانه های فارس تصریح کرد: اختتامیه جشنواره کتابخوانی همزمان شده با افتتاحیه سیزدهمین دوره این جشنواره، ۹ برگزیده ملی در سطح کشور را داشته ایم، همچنین ۱۷۱ نفر در بخش های مختلف فردی و خانوادگی برگزیده شده اند که امروز از جمعی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: باید ارتباط با کتابخانه ها حفظ شود، بستری که برای حضور محیا شده بخشی از نیاز ها را برطرف می کند در سال جاری شاهد کتابخانه های متفاوتی در شیراز و در سطح استان خواهیم بود.

فیروزی گفت: در دوره دوازدهم یکی از منابع مسابقه اثر آیت الله بهشتی از استان فارس بود، بیش از ۲۰۰ هزار نفر همین یک کتاب را مشارکت کرده بودند، یک کتاب کودک دیگر نیز استان فارس بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha