چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1150166
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
مصاحبه استعدادبرتر اصفهان

حوزه/ مصاحبه طلاب استعداد برتر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، خانم بهاری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اعلام خبر برگزاری مصاحبه نهمین دوره شناسایی طلاب استعداد برتر (ناب ۹) گفت: در این دوره، از بین متقاضیان، ۱۲ نفر از طلاب مقطع سطح ۲، ۹ نفر از طلاب سطح ۳ و ۱ نفر از طلاب سطح ۴ به مصاحبه نهمین دوره طرح شناسایی طلاب استعداد برتر (ناب) دعوت شدند.

وی هدف از این طرح را، شناسایی، هدایت، ساماندهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و پژوهشی طلاب استعداد برتر حوزه علمیه خواهران و استفاده از این نیروی فکری عظیم در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیان کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود: مصاحبه طلاب سطح ۲ در دو ماده درسی احکام و ادبیات عرب، و مصاحبه طلاب سطح ۳ و ۴ در سه ماده درسی فقه، عقاید و یک درس تخصصی به انتخاب طلبه و متناسب با رشته تحصیلی انجام می‌شود.

خانم بهاری گفت: طلاب پس از کسب حد نصاب لازم، وارد چرخه استعداد برتری شده و از حمایت‌های مادی و معنوی مرکز امور نخبگان بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: این طرح فرصتی ارزشمند برای طلاب با استعداد حوزه علمیه خواهران استان اصفهان است تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و در مسیر رشد و تعالی علمی و فرهنگی گام بردارند.

شناسایی ۲۲ طلاب استعداد برتر در اصفهان

شناسایی ۲۲ طلاب استعداد برتر در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha