سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
وقف

حوزه/ سومین شماره دو فصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه» دارای مقالات با محوریت موضوعات “پژوهش‌های اقتصادی و مدیریتی امر خیر”، “پژوهش‌های تاریخی و تمدنی امر خیر”، ” پژوهش‌های دینی و حقوقی امر خیر” و ” پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی امر خیر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری(خیر ماندگار) با همکاری دانشگاه اصفهان، سومین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»، به عنوان اولین و تنها پژوهشنامه علمی ـ پژوهشی مطالعات وقف و امور خیریه دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کشور را منتشر کرد.

در این پژوهشنامه مقالات با محوریت موضوعات “پژوهش‌های اقتصادی و مدیریتی امر خیر”، “پژوهش‌های تاریخی و تمدنی امر خیر”، ” پژوهش‌های دینی و حقوقی امر خیر” و ” پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی امر خیر” پذیرفته می‌شوند که در پایگاه‌های”سیویلیکا”، “مگ ایران”، “مرجع مجله‌های علمی” ، “SID”، “نور مگز”، “پرتال جامع علوم انسانی” و”گوگل پژوهشگر” نمایه شده است.

قابل ذکر است این پژوهشنامه که به صورت دو فصلنامه منتشر می‌شود، ضمن انتشار دستاوردهای اصیل پژوهشی در حوزه وقف و امر خیر، به مسئله‌یابی و حل مسائل این حوزه با حفظ معیارهای اصلی پژوهشنامه برای پذیرش مقالات (نوآوری، جامعیت و کاربردی بودن با محتوای علمی-پژوهشی) در جهت رفع مشکلات این حوزه می‌پردازد.

پژوهشکده مطالعات وقف ونیکوکاری (خیر ماندگار) با همکاری دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در ایران در این عرصه گام نهاد و با تمام دانشگاه‌های سراسر کشور و مراکز علاقه‌مند به حوزه نیکوکاری همکاری می‌کند.

علاقمندان می توانند جهت مطالعه مقاله‌های چاپ شده و اطلاع از نحوه ارسال و پذیرش مقالات به نشانی https://ecs.ui.ac.ir مراجعه فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha