سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1150655
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
خانی

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت:وعده صادق عملیات غرورآفرینی و دلگرمی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی،امام جمعه نورآباد امروز در اجتماع مردم شهرستان در حمایت از اقدام پهپادی سپاه علیه اسرائیل که در مصلای نورآباد برگزار شد، با قدردانی از اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان بیان داشت: عملیات وعده صادق توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت هدایت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح سپاه مقتدر را به جهانیان نشان داد و جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمیده شد و جهان را به آزادی قدس و پایان نزدیک سقوط صهیونیست امیدوار کرد.

وی بیان کرد: به طور قطع با این عملیات مظلومان و آزادی‌خواهان جهان بر مردانگی غیرت فرزندان ایران اسلامی دلگرم شده و اشک شوق ریخته شد که فرمان رهبر معظم انقلاب اجرا و رژیم منحوس و متجاوز صهیونسیتی تنبیه شد.

امام جمعه نورآباد اظهار داشت: این روزها به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح مقتدر ما سیلی قانونی محکم و داغ به صورت سیاه شیطان نواخته شد، که هنوز گیج هستند.

حجت الاسلام خانی اضافه کرد: وعده صادق عملیات غرورآفرینی و دلگرم کننده ای بود که گویا همه فرماندهان شهید و رشید ما به صحنه آمدند تا درس عبرت آموزی به غاصبان قدس شریف بدهند و امروز جهان نظاره‌گر اتفاق ممتاز و بی‌مانند عملیات وعده صادق هستند.

وی در پایان با تجلیل از شهید سردار سلیمانی و شهدای شاخه‌های جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: مقاومت مردم غزه در صحنه و میدان، رژیم صهیونسیتی را در باتلاقی گرفتار کرده که توان خروج از این باتلاق خود ساخته را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha