یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ابراهیمی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رسالت معلمان و طلاب و روحانیون هر دو مشترک بوده که همانا انسان سازی است، بنابراین رسالت طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش دوچندان است، بنابراین باید برنامه‌ریزی شده گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی «طلیعه حضور» طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: تاریخ معاصر ما به برکت توجه ویژه حضرت ولی‌عصر(عج) و رشادت های شهدای ما مملو از عبرت ها، شکست های مفتضحانه آمریکای ملعون و هم پیمانانش در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به سیاست های خصمانه انگلیس خبیث و آمریکای توطئه‌گر در پیش از انقلاب اسلامی ایران، و تحقیرهای مکرر شاه ایران و جوانان متخصص ایرانی، تصریح کرد: تاریخ های ایران روزهای خاصی دارد و عزت ما در پی شهادت شهیدان و پیروی از ولایت فقیه است و این مهم باید برای نوجوانان در مدارس تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: رسالت معلمان و طلاب و روحانیون هر دو مشترک بوده که همانا انسان سازی است، بنابراین رسالت طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش دوچندان است، بنابراین باید برنامه‌ریزی شده گام برداریم.

وی با تاکید بر هفته معلم و نامگذاری سالروز شهادت یک عالم ربانی، معلم و فقیه چون شهید مطهری گفت: اگر آن شهید بزرگوار که به اوج رسیده بوده الگوی ما قرار دارد باید منش و روش آن شهید را سرلوحه خود قرار دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان عنوان کرد: تعلیم و تربیت دو واژه مقدس است که باید به مفهوم آن توجه داشت، آموزش و تعلیم ممکن است از طریق یک فایل صوتی و تصویر، فیلم و ..صورت گیرد ولی هرگز پرورش و تربیت بدون وجود معلم محقق نمی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha