دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم گفت: هرچقدر میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، انتخاب‌ها صحیح‌تر خواهند بود و رأی بالا در انتخابات، پشتوانه قوی برای نماینده‌ها است و اینکار باعث تشکیل مجلسی قوی و کاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در حاشیه رأی گیری، در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مانند مرحله اول اهمیت بسیاری دارد و با مرحله اول هیچ فرقی ندارد.

وی ادامه داد: کسانی که در مرحله اول شرکت کرده یا نکرده‌اند، امروز حتماً شرکت کنند تا بتوانیم مجلسی قوی تشکیل دهیم که به نفع ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: کسانی که امروز منتخب می‌شوند برای پیشرفت کشور، استان و شهرها تلاش کرده و به دور از مسائل سیاسی و جناحی برای پیشرفت مملکت وارد میدان شوند.

وی ابراز کرد: هرچقدر میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، انتخاب‌ها صحیح‌تر خواهند بود و رأی بالا در انتخابات، پشتوانه قوی برای نماینده‌ها است و اینکار باعث تشکیل مجلسی قوی و کاری خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha