سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تبریز

 حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با توجه به حوادث و وقایع اخیر در سطح منطقه و جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی روز جمعه با حضور در پای صندوق رأی جهت انجام فرایند رای گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ‌ اظهار داشت: مردم در تمام امور انقلاب پای کار بوده‌اند و برای دفاع از کیان نظام در همه صحنه‌ها به موقع وارد میدان شده‌اند.

امام جمعه زنجان افزود: امروزه همه می‌دانند انتخابات لازمه جمهوریت است و هم حق مردم و هم یک تکلیف محسوب می‌شود.

وی گفت: انتخابات یک تکلیف و حق برای مردم است، تا با حضور در پای صندوق‌های رأی، نامزد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در انقلاب اسلامی همیشه مردم انتخاب کرده‌اند و این دفعه هم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، ‌ خدمتگزاران خود را در مجلس برای خدمت به مردم، منافع کشور و استقلال و سربلندی نظام انتخاب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: انتخابات این دوره حساسیت بیشتری دارد و به نوعی پاسخگویی به جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است که نمونه آخر آن را در دستگیری شبانه دانشجویان در آمریکا با شکست قفل خوابگاه‌ها مشاهده کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، زبان فارسی بُرد زیادی دارد، ‌ اظهار کرد: در کلیپ‌هایی که از بازداشت دانشجویان در آمریکا منتشر شده، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به فارسی داده می‌شد که نشانگر گستره شدن کاربرد زبان فارسی است و لذا باید تلاش کنیم زبان فارسی، هم زبان علمی و هم زبان بین المللی باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha