یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
زرندیه

حوزه/ کارشناس مامایی شهرستان زرندیه بیان کرد: اضطراب تا حد زیادی در کودکان تک فرزند دیده می‌شود و زمینه بسیاری از آسیب‌های دیگر را نیز به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با هفته ملی جمعیت نشست بررسی آسیب های تک فرزندی امروز با حضور خانم فرقانی کارشناس مامایی شهرستان زرندیه در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد .

خانم فرقانی در ابتدا در خصوص معایب تک فرزندی، سقط جنین، قوانین جوانی جمعیت، اهمیت و لزوم انجام مراقبت های پیش از بارداری ، ناباروری و علل مؤثر صحبت کرد و بروشورهای در این زمینه بین طلاب توزیع شد.

وی در ادامه بیان کرد: به دلیل تغییر سبک زندگی انسان ها، تک فرزندی در بین زوجین و خانواده‌ها رایج شده و بسیاری از زوج‌ها به داشتن فقط یک فرزند اکتفا می کنند اما غافل از این که چه آسیب هایی را به فرزند خود انتقال می دهند.

فرقانی تصریح کرد: معایب و مشکلات ناشی از تک فرزندی به مراتب بیش از دو یا بیشتر فرزند داشتن است.

کارشناس مامایی شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: اضطراب تا حد زیادی در کودکان تک فرزند دیده می‌شود و زمینه بسیاری از آسیب‌های دیگر مانند لکنت زبان، شب ادراری، ناآرامی و بسیاری از اختلال‌های دیگر است که می‌تواند بستری برای گرایش به اعتیاد و رفتارهای پرخطر مثل خودکشی در بزرگسالی شود.

آسیب‌های تک فرزندی

آسیب‌های تک فرزندی

آسیب‌های تک فرزندی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha