دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ساری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری تصریح کرد: تداوم جهاد خدمت وظیفه امروز همه مدیران و مسئولان نظام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر لائینی طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه ساری ضمن اشاره به افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب در نظام اسلامی، حکمرانی بشری با اهداف الهی است و آنچه که نظام حکومت اسلامی را از دیگر نظامات جدا می‌کند، این مساله است.

وی همچنین با اشاره به خدمات ماندگار رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم گفت: تنها چند روز پیش از شهادت دکتر رئیسی مردم مازندران میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت بودند و استقبال باشکوهی از ایشان به عمل آوردند که در تاریخ ماندگار شد.

وی در ادامه حضور مردم شهید پرور را در آئین تشییع و بدرقه رئیس جمهور قدر دانست و افزود: مردم در وجود آقای رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدای خدمت که تمام فکر و ذکرشان، مردم بوده است، اخلاص را می‌دیدند و خدای متعال مزد خدمت مخلصانه و جهادی آن ها را با شهادت عنایت فرمود.

امام جمعه ساری ادامه داد: تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و شهدای خدمت به جای خود خوب است اما وظیفه اصلی امروز ما تداوم جهاد خدمت است و مسئولان باید همان رویه جواد خدمت به مردم را بدون وقفه ادامه یابد.

وی همچنین با اشاره به اینکه هشتم تیرماه شاهد بر پایی انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود از مردم خواست تا به جهاد انتخابات توجه ویژه‌ای داشته باشند و گفت: در انتخابات پیش رو باید کسی را انتخاب کنیم که ویژگی ها و شاخصه هایی همچون رئیسی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha