چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۵۷
برگزاری روضه دخترانه به همت مجموعه نرجسانه

حوزه/مسئول مجموعه دخترانه نرجسانه از برگزاری روضه و مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در دهه نخست محرم خبر داد.

محدثه حیدری‌جوان، مسئول مجموعه دخترانه نرجسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری روضه و مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در دهه نخست محرم خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذاشته روضه دخترانه مختص سنین ۱۲ تا ۲۵ سال در حسینیه ثارالله امام‌زاده عبدالله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هیأت نرجسانه در دهه نخست محرم میزبان دختران نوجوان و جوان خواهد بود و روضه متناسب با نوجانان برگزار خواهد کرد.

حیدری‌جوان با بیان اینکه ایجاد فضای دخترانه در دل هیأت برای نسل جدید از جذابیت‌های هیأت‌ نرجسانه برای دختران است، گفت: تربیت نوجوان متعبد انقلابی به تعبیر رهبر شهید هدف مجموعه نرجسانه است و روز هشتم محرم برنامه بنات‌الحسین علیه‌السلام برگزار خواهد شد و شاهد اجتماع بزرگ دختران خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha