به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، نشست مشترک مسئولین مدیریت حوزه علمیه و معاونت وظیفه عمومی استان یزد با حضور حجج اسلام سید حسین حسینی و سید مهدی حسینی راد مدیر و معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد و همچنین سرهنگ آقابابایی معاون وظیفه عمومی در محل مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.
در این جلسه در خصوص معافیت های تحصیلی طلاب و ارتقای معافیت های تحصیلی و همچنین خروج از کشور مخصوصا در بازه زمانی اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت و گو و تبادل نظر شد.
برگزاری نشستهای توجیهی ویژه طلاب یزد با حضور مسئولین معاونت وظیفه عمومی استان و با هدف آگاهی بخشی به طلاب پیرامون مساله نظام وظیفه در سال تحصیلی جدید، از تصمیمات این نشست مشترک بود.
حجتالاسلام سید مهدی حسینی راد تأکید کرد: طلاب حوزه علمیه استان یزد پس از رسیدن به سن مشمولیت، باید فورا با مراجعه به دفتر معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان، جهت اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند که در صورت عدم مراجعه برای طلاب غیبت لحاظ خواهد شد.











نظر شما