به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، دکتر نادرقلی ابراهیمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور اوج ایثار، آزادگی و فداکاری در تاریخ بشریت است؛ روزهایی که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با نثار جان خویش، درس مقاومت در برابر ظلم و ایستادگی در مسیر حق را برای همیشه جاودانه ساختند.
در این ایام حزنانگیز، ملتهای آزاده جهان بار دیگر معنای واقعی ظلمستیزی و ایستادگی را در مکتب عاشورا بازخوانی میکنند؛ مکتبی که الهامبخش ملت ایران در تمامی مقاطع تاریخی، بهویژه در مواجهه با فشارها، تهدیدها و جنگهای تحمیلی مستکبران همچون جنگ ۴۰ روزه اخیر است.
بیتردید، امنیت، عزت و سربلندی امروز کشور، مرهون خون پاک شهدا و ایثارگرانی است که با تأسی از فرهنگ عاشورا، جان خویش را در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم کردند و راه حقطلبی و استقلال را استوار نگاه داشتند.
اینجانب ضمن تسلیت این ایام سوگواری به محضر ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال، توفیق ادامه مسیر حسینی، صبر زینبی و پاسداری از آرمانهای شهدا به خصوص امام شهید را برای همگان مسئلت دارم.










نظر شما