یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۴۱
برگزاری نشست ولایت مداری ویژه خواهران طلبه لرستانی

حوزه/ نشست تاب‌آوری ولایت‌مداری حضرت زینب کبری(س) ویژه خواهران مدارس علمیه استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران استان لرستان نشست تاب آوری ولایت مداری حضرت زینب کبری(س) را برگزار می کند.

نشست استانی تاب‌آوری ولایت مداری حضرت زینب کبری(س) به صورت مجازی با تدریس فاطمه حیدربیگی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر دوشنبه ۸ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود.

از اساتید، طلاب، پژوهشگران علاقه‌مند دعوت می‌شود با حضور در این نشست علمی، در تبیین و بازخوانی ابعاد تداوم راه ولایت و ایستادگی در مسیر حق مشارکت کنند.

لینک ورود به جلسه

https://meet.google.com/bvj-vedh-vuz

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha