سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله حوادی آملی

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، توجه به تولید داخلی را مهم ترین راه مقابله با تحریم ها عنوان کرد و خواستار ایجاد اشتغال جوانان شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له در ديدار حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش، استاندار قم، با بیان این که انجام کار خوب در جهت خدمت به مردم دارای اثرات مثبت دنیوی و اخروی است، گفتند: اگر انسان کار خوبی برای رضای خدا انجام دهد، علاوه بر برخورداری از نعمت یاری خداوند در به سرانجام رسیدن عمل، از اثرات دنیوی و اخروی آن نیز بهره مند خواهد شد.

معظم له با توصیه به آغاز کارها با نام و یاد خداوند، تصریح کردند: کاری خیری که با نام خدا آغاز می شود، قطعا دارای اجر و پاداش  خواهد بود.

ایشان با اشاره به انتخاب دولت تدبیر و امید و ماموریت های استاندار قم، یادآور شدند: اگر چه استاندار از سوي دولت انتخاب مي شود، ولی نماینده تمام مردم است و باید برای حل مشکلات آنان تلاش کند.

حضرت آیت الله جوادی آملی، داشتن نقشه جامع شهر مقدس قم را از اولویت های استان برشمرد و تاکید کردند: قبل از اجرای طرح ها از مهندسین و کارشناسان مرتبط مشورت گرفته شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، تولید داخلی را مهم ترین راه مقابله با تحریم ها عنوان کردند و خواستار ایجاد اشتغال جوانان بر اساس شرایط بومی استان قم شدند.

ایشان در پایان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش گفتند: دعای مومنین پشت سر شماست و امیدواریم با انتخاب افراد شایسته و با کفایت، درسایه الطاف خداوند موفق باشید.

در ابتدای این دیدار، استاندار قم با ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین روحانی، گفت: رئیس جمهور به عنوان فرزند حوزه، توجه ویژه ای به حوزه های علمیه دارد و ما را مکلف به استفاده از رهنمودهای مراجع عظام و علما کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش افزود: مراجع عظام و علما مورد رجوع مردم در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند و امیدوارم با بهره گیری از رهنمودهای این بزرگان، در دستیابی به اهداف مشخص شده در سند چشم انداز موفق باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha