یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی گفتند: شهرداری‌ها علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و اجتماعی باید در جهت شکوفا کردن فکر، روح و اعتقادات مردم نیز گام بردارند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار شهردار تهران بیان کردند: شهرداری تهران می‌تواند الگویی برای همه کشورهای اسلامی و سایر شهرها باشد و در سایه نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار باشد.
این مرجع تقلید افزودند: شهرداری‌ها بیشترین تماس را با مردم دارند و هر چقدر بتوانند برای تفریحات سالم افراد جامعه اقداماتی انجام دهند به طور غیرمستقیم خیلی از پرونده‌ها جمع خواهد شد و هزینه سایر نهادها نیز پائین خواهد آمد.
ایشان کار برای رفاه مردم را از دیدگاه اسلام ارزشمند برشمردند و خاطرنشان کردند: اگر مردم از نظر فرهنگی، دینی و اعتقادی رشد نمایند، بالاترین ارزش را خواهد داشت.
آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی اقدام شهرداری تهران برای ساختن پارک مخصوص بانوان را گامی مثبت در این زمینه دانستند و گفتند: این اقدام را باید تقویت کرد، زیرا بانوان با انجام فعالیت‌های جسمانی و روحی می‌توانند در جامعه تأثیر مثبت داشته باشند.
این مرجع تقلید تصریح کردند: شهرداری‌ها از حوزه‌های علمیه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی کمک فکری بگیرند.
معظم‌له خاطرنشان کردند: مردم انتظار دارند تا کارهایشان در شهرداری سریعتر انجام بگیرد و مسئولین شهرداری‌ها نیز این موضوع را جدی بگیرند تا رضایت مردم فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha