سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

دل‌نوشته‌هاي بانوان طلبه که در سال‌هاي گذشته به سفر عمره مشرف شد‌ه‌اند جمع‌آوري و پس از ارزيابي منتشر مي‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معاون فرهنگي و تربیتی حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به اهميت استفاده از تجربيات زائران و تاثير توصيه‌ها و يافته‌هاي طلاب عمره‌گزار که در سال‌هاي گذشته توفيق تشرف به سرزمين وحي را يافته‌اند، اظهار داشت: این معاونت تجربيات و توصيه‌هاي بانوان طلبه در سال‌هاي گذشته را در قالب دل‌نوشته جمع‌آوري مي‌کند.

حجت‌الاسلام محمدتقي قندي افزود: در نظر داریم زمينه استفاده خواهران طلبه‌اي که در سال جاري به عمره اعزام مي‌شوند، را از اين دل‌نوشته‌ها فراهم کند.

وي، از راه‌اندازي سامانه پيام کوتاه به منظور دريافت دل‌نوشته‌هاي بانوان طلبه خبر داد و افزود: سامانه پيام کوتاه با شماره 3000214466 تا روز سه‌شنبه 10 اسفند آماده دريافت نوشته‌هاي طلاب است.

حجت‌الاسلام قندي با اشاره به اين که طي سال‌هاي اخير سهميه‌اي به اعزام خواهران طلبه به سفر عمره اختصاص يافته است، اضافه کرد: با توجه به اين که از سال گذشته اعزام مجردي بانوان به کشور عربستان امکان‌پذير نيست، امسال در مجموع 4 هزارنفراز حوزه‌هاي علميه خواهران به عمره اعزام خواهند شد.

وي، تعداد کاروان‌هاي اعزامي از حوزه‌هاي علميه خواهران به عمره را 33 کاروان عنوان کرد و ادامه داد: اين کاروان‌ها از اواخر اسفند سال جاري تا دهه اول ارديبهشت سال آينده به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.

براساس گزارش روابط عمومي حوزه‌علميه خواهران، حجت‌الاسلام قندي يادآور شد: اين کاروان‌ها از ايستگاه‌هاي پروازي تهران، شيراز، اصفهان، اهواز و احتمالا کرمان و ساري اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha