جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 256946
۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳

آیین رونمایی از دانشنامه قرآن و حدیث با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری و رییس مجلس شورای اسلامی،در موسسه دارالحدیث در قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مراسم رونمایی از دانشنامه قرآن و حدیث صبح امروز در تالار علامه مجلسی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم رونمایی از دانشنامه قرآن و حدیث علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم طباطبایی، رئيس پژوهشكده علوم و معارف حديث و دکتر غلامعلی حداد عادل، رییس  کمیسیون فرهنگی مجلس سخنرانی کردند.

«موسوعه معارف الكتاب و السنه» در واقع مهم ترين اثر پژوهشی و علمی موسسه دارالحدیث از ابتدای تاسيس تا كنون به شمار می رود.

اين دانشنامه در بردارنده حرف الف و ب احاديث اين موسوعه است و در 10 جلد عربی و 16جلد عربی- فارسی تدوين و آماده شده است و پيش بينی می شود كه تعداد مجلدات به 100 جلد برسد.

گفتنی است، در مراسم رونمایی از دانشنامه قرآن و حدیث که از سوی موسسه دارالحدیث برگزار شد، آیت‌الله استادی؛ دکتر لاریجانی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیگلپایگانی؛ دکتر حداد عادل، آیت‌الله ری‌شهری، تنی چند از نمایندگان بیوت مراجع عظام، روحانیون و فضلای حوزه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha