سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

حضرت آیت‌الله علوی‌گانی با انتقاد از افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی، تاکید کردند: افزایش فساد و بدحجابی ،متدینین را نگران کرده و پیامدهای آن دامن همه را خواهد گرفت.

به گزارش مرکز خبر حوزه، استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه مناطق مختلف، با ذکر این مطلب که قدر دانی از نعمت های خداوند موجب ازدیاد آن و کفران نعمت سبب از دست رفتن نعمات الهی می‌شود، گفتند: نبوت، امامت، رهبری و مرجعیت، از بزرگترین نعماتی هستند که خداوند متعال به مردم ما عطا فرموده است که باید به بهترین شکل، قدردان این نعمت باشیم.

معظم له خاطرنشان کردند: والدین باید با برشمردن این نمعت ها برای فرزندان خود، آنان را نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارند، آگاه سازند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شدند: امروزه بسیاری از والدین به جای صحبت با فرزندان خود، تلویزیون و محیط اجتماعی را به تنها مونس فرزاندنشان تبدیل کرده اند؛ به همین دلیل است که شاهد ناهنجاری های اجتماعی از جمله فساد و افزایش بی حجابی ها در سطح جامعه هستیم که واقعا متدینین را نگران کرده است.

ایشان در ادامه با ذکر این مطلب که جامعه فعلی با جامعه مورد نظر امام زمان(عج) تفاوت بسیاری دارد، تصریح کردند: بدون شک ازدیاد فساد و بی حجابی، دامان همه اقشار را خواهد گرفت و نباید تصور کنیم که ما از شر این ناهنجاری ها در امان خواهیم بود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کردند: قدردانی از نعمت ولایت تنها در سایه اطاعت کامل از امر ولی محقق می شود؛ بیعت با امام و رهبری صرفا با اطاعت محض، محقق می شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآورشدند: ثمره اطاعت کامل از امر ولی، رستگاری و عاقبت بخیر شدن انسان  است.

*تجلیل از حماسه‌آفرینی ملت ایران

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در ادامه با تجلیل از حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهارداشتند: ملت ایران، ملتی نجیب، استوار و ولایی است و بدون شک هیچ ملتی به نجابت و پاکی آنان نمی رسد..

معظم‌له خاطرنشان کردند: ملت ایران مردمی هستندکه پیامبر اکرم(ص) بیش از هزار سال پیش وعده ظهورشان را به سلمان فارسی داده بودند.

ایشان در پایان با بیان اینکه باید قدر دان این مردم باشیم، تاکید کردند: امروز تبعیت از ولایت، مهم ترین وظیفه ملت ماست؛ زیرا تبعیت از ولی است که می تواند ما را در انجام بهتر وظایف یاری کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha