چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 276588
۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۸

همایش علمی کاربردی بشیران جوان، به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، امروز در سالن اجتماعات این دفتر در قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد زادهوش، معاون فرهنگی-تبلیغی دفتر تبلیغات در این همایش گفت: پشتوانه اصلی در تبلیغ قرآن و حدیث است و اگر دست ما پر از این گوهرهای گرانبها و بی‌بدیل باشد کار ما پیش می‌رود.

وی افزود: شیوه‌های تبلیغ و ابزارهای آن مهم است، اما اگر دست ما از قرآن و معارف اهل بیت (ع) خالی باشد، تبلیغ اثر نخواهد داشت.

وی با بیان این که شیوه‌های تبلیغی پیامبر‌(ص) بسیار متنوع و جذاب بود، اظهار داشت: دست ما باید از متون و کلمات آسمانی و علوم حقیقی پر باشد و اگر مبلغی به حدیث و روایات احاطه نداشته باشد تبلیغ مانند فقیری است که می‌خواهد به فقیر دیگر کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین زادهوش بیان کرد: برخی از سخنرانی‌ها و منبرها، قوی به قرآن و حدیث نسبت و تنها با قصه گفتن و با الفاظ بازی کردن است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان تصریح کرد: با همه تحول و اصطلاحی که در زمینه تربیت مبلغ صورت گرفته است، اما هنوز کافی نیست، بنابراین باید خود طلاب اهتمام به قران و حدیث اقدام کنند و برای تبلیغ آماده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha