پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز، تنها راه مقابله با تهاجم دشمن، مقابله فرهنگی با محوریت قرآن است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در بازدید از بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در نمایشگاه قرآن، با اشاره به تأثیرات برگزاری نمایشگاه قرآن برای خنثی کردن توطئه های دشمنان، اظهار داشت: امروز دشمنان بر خورد سخت و سخت افزاری با نظام جمهوری اسلامی ایران را پرهزینه ارزیابی می کنند، لذا از طریق فرهنگی و عملیات روانی سراغ ما آمده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: تنها راه مقابله با تهاجم عظیم دشمن مقابله فرهنگی با محوریت قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر به قرآن عمل کنیم، قطعا می توانیم در مقابله با  این تهاجمات و ناتوی فرهنگی موفق باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، با بیان این که امروزه در همه عرصه ها، پیشرفت بدون قرآن امکان پذیر نیست، گفت: امیدواریم بتوانیم از طریق قرآن و محور قراردادن آن، بر دشمن پیروز شویم.

وی با بیان این که امروز شاهد حاکمیت قرآن در جامعه هستیم، گفت: به برکت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، فرهنگ قرآن در جامعه ما حاکم شده و جوانان ما اقبال خوبی به قرآن پیدا کرده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور بازدیدکنندگان نشان از رونق بخش حوزوی است و باید به تمامی مراکز علمی و آموزشی کشور توصیه کنیم که به این بخش مراجعه و حضور این مؤسسات وابسته به حوزه را ببینند.

وی از علاقه مندان به قرآن خواست تا در روزهای باقی مانده به اتمام نمایشگاه قرآن، به بخش حوزوی نمایشگاه مراجعه کرده و از آثار قرآنی این بخش بهره کافی را ببرند، گفت: بخش حوزوی نمایشگاه قرآن، آثار غنی و قابل بهره برداری دارد که امیدواریم علاقه مندان به قرآن از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم به ظرفیت ها و برنامه های قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: این سازمان یکی از فعالترین ارگان های کشور در زمینه قرآن است که توانسته  که بعد از انقلاب، 31 مسابقه قرآنی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کند.

وی اظهارداشت: امسال در ماه مبارک رمضان ، 7500 کلاس قرآن همه روزه در سطح ارتش برگزار می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما نه تنها در قسمت پایوران و وظیفه های ارتش برنامه های قرآنی داریم، بلکه چندسالی است برای خواهران شاغل در ارتش و همسران و فرزندان آن ها و دانشجویان دانشگاه های ارتش، فعالیت های قرآنی ویژه ای برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: ارتش  جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر این، در بحث برون مرزی در بین ارتش های کشورهای اسلامی، حرف برای گفتن دارد و چند ماه قبل در کشور عمان، مقام ممتاز را به دست آورد.6/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha