یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 299180
۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹

مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضوی یکی از علمای کشمیر و مدیر سابق مدرسه علمیه امام رضا(ع) این منطقه، در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضوی یکی از علمای کشمیر و مدیر سابق مدرسه علمیه امام رضا(ع) این منطقه، پنجشنبه شب، با حضور علما، اساتید و طلاب غیر ایرانی به خصوص طلاب کشمیری، هندی و پاکستانی در منزل این مرحوم در قم برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و مرثیه خوانی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، حجت الاسلام والمسلمین ولی الله، یکی از فضلای هندوستانی در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های علمی در کشورهای منطقه به ویژه شبه جزیره هند بر لزوم جهاد علمی و تبلیغی با رعایت حساسیت های منطقه تاکید کرد.

استاد جامعةالمصطفی(ص)  در ادامه به ذکر فعالیت ها و مجاهدت های علمی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضوی از فعالان مذهبی و علمی منطقه کشمیر پرداخت.

گفنتی است، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضوی از علمای هند و مدیر سابق مدرسه علمیه امام رضا(ع) کشمیر و از مروجان گفتمان نظام و انقلاب اسلامی در شبه جزیره هند بودکه پس از سال ها مجاهدت علمی و تبلیغی، در شب شام غریبان امام حسین(ع) دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha