پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 309866
۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

اساتید برتر و نمونه حوزه علمیه زنجان طی مراسمی مورد تجلیل خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیات درگفتگو با خبرنگار خبرگزرای حوزه با اشاره به برنامه های در پیش رو حوزه علمیه زنجان اظهارداشت: یکی از برنامه هایی که هرساله با فرا رسیدن ایام شهادت استاد بزرگوار آیت الله مطهری در این استان برگزار می شود تجلیل ازمقام معلم و  هم چنین اساتیدبرتر حوزی این استان است.

وی افزود: تجلیل از مقام استاد و معلم امری است که بارها در قرآن و روایات مورد تاکید قرار گرفته است  که در همین راستا معلمان و اساتید حوزو ی این استان نیز مورد تجلیل قرار می گیرند.

مدیر حوزه علمیه زنجان، مقارن شدن روز معلم امسال با ولادت حضرت زهرا(س) را به فال نیک گرفت و ادامه داد:همزمان با روز معلم طی برنامه ای از تمام اساتید حوزه علمیه زنجان قدردانی و تجلیل خواهد شد.

وی با یادآوری این مطلب که هم اکنون بیش از 70 استاد مشغول تربیت طلاب در سطح حوزه هستند گفت: ازاین تعداد بیش از 6 نفر به عنوان اساتید نمونه و برتر تجلیل ویژه خواهند شد.

این استاد حوزه از حضور اعضای شورای مدیریت استانی حوزه علمیه زنجان در این برنامه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تقارن روز معلم با روز زن   در این برنامه همسران آنها نیز حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بیات تبیین مواضع  و اندیشه های شهید مطهری درهفته معلم به صورت جدی را از دیگر برنامه های این ایام ذکر کرد

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha