یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان اصفهان از نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان اصفهان تا 26 اردیبهشت 1391 خبر داد.

به گزارش سرویس استان های خبر گزاری حوزه حجت الاسلام محسن جلالی با بيان اينكه مراحل جذب و گزينش طلاب در اصفهان تا 26 اردیبهشت 1391 می باشد، گفت: داوطلبان  ورود به حوزه علميه اصفهان مراحلي چون آزمون كتبي، مصاحبه و معاينه را طي خواهند کرد و سپس به مدارس علميه معرفي می شوند.

 وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http:// WWW.ESF -HOZEH.COM و پس از گرفتن سریال  کارت اعتباری، کد کاربری و کلمه عبور وارد سامانه ثبت نام پذیرش حوزه علمیه اصفهان شده و اقدام به ثبت نام نمائید.

 حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه پذیرش نهایی منوط به موفقیت در آزمون، مصاحبه و معاینه پزشکی است ؛ برخورداري از صلاحيتهاي اعتقادي، اخلاقي و اجتماعي ، اعتقاد و التزام عملی به ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران،  تابعيت جمهوري اسلامي ايران ، برخورداري از سلامت کامل جسمي و روحي،  دارا بودن حداقل معدل به تفکیک مقاطع تحصیلی (مراجعه به دفترچه راهنمای پذیرش)،شرایط قانونی وظیفه عمومی (مراجعه به دفترچه راهنمای پذیرش)و  دارا بودن شرايط سني را ازشرایط پذیرش در حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha