شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

در شب شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفرصادق(ع) "درمحضرخورشید" به کارشناسی حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده سیره اخلاقی و نوع روش تربیتی حضرت امام صادق (ع) و چگونگی بیان نهادن مکتب تشیع توسط آن امام همام تبیین می شود.

 به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری حوزه ویژه برنامه "درمحضرخورشید" در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) از شبکه رادیویی قرآن پخش می‏شود.

ویژه برنامه کارشناسی محور "در محضر خورشید" در قالب بخش‌هایی از جمله مباحث کارشناسی، گزارش،نمایش،حکایت، روایت، مراثی و  نوحه خوانی به بیان جایگاه حضرت امام جعفر صادق(ع) و نامه آن حضرت به شیعیان می‏پردازد.

این ویژه برنامه 45 دقیقه ای از ساعت 21:10یکشنبه شب همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) از شبکه رادیویی قرآن پخش می‏شود.

در شب شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفرصادق(ع) "درمحضرخورشید" به کارشناسی حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده   سیره اخلاقی  و نوع  روش تربیتی حضرت امام  صادق (ع) و چگونگی بیان نهادن مکتب تشیع توسط آن امام همام تبیین می شود.

گزارش از مشهد مقدس و حال و هوای حرم رضوی در شب شهادت امام جعفرصادق(ع) , نگاهی به نحوه شهادت حضرت و رویکردقرآنی زندگی و بیانات ایشان از دیگرمحورهای این برنامه است.

ویژه برنامه  "درمحضرخورشید" کاری از گروه مناسبت های ویژه  است که به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید و گویندگی رضاکاشفی یکشنبه 10شهریورماه به مدت 45دقیقه از رادیو قرآن برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز  پخش می‏شود

نگاهی به مناظره امام صادق(عليه السلام)با زنديق مصري

همچنین برنامه "اشاره" رادیو قرآن در بخش سخنرانی یکشنبه10شهریور ماه به مناظره امام صادق(عليه السلام)با زنديق مصری اشاره دارد.

میان برنامه "اشاره" رادیو قرآن در بخش سخنرانی ساعت 14:30روز یکشنبه10شهریورماه به  مناظره امام صادق(عليه السلام)با زنديق مصری اشاره می شود.

در این میان برنامه  3 دقیقه ای حجت الاسلام  فلسفی با اشاره به  مناظره امام صادق(عليه السلام)با زنديق مصری و توضیح امام صادق (علیه السلام) به مرد مصری درباره انکارآن چه كه دراين جهان است و چگونگی معاد و زنده شدن مردگان را بیان می کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی رادیو قرآن، میان برنامه "اشاره"  کاری از گروه مناسبت های ویژه است که بخش سخنرانی آن به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید هرروز ساعت14:30 به نکات معرفتی و اخلاقی می پردازد و در ایام شهادت امام جعفرصادق علیه السلام با محوریت درسهایی از آن حضرت برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha