شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

پرونده مفصلی که در آن با افراد مختلف از قشرهای گوناگون و کشورهای متنوع درباره امام خمینی و انقلاب اسلامی گفتگو شده است از بخشهای تفصیلی و جذاب و خواندنی شماره جدید حریم امام به شمار می‌آید.

به گزارش سرویس علمی و فرهنگی خبرگزاری حوزه، شماره جدید نشریه حریم امام با پرونده ای با عنوان انقلاب جهانی امام و 23 گفتگوی اختصاصی با متفکرانی از اقصی نقاط جهان پیرامون شخصیت امام و انقلاب ملت ایران  منتشر شد.

از عناوین این شماره از مجله حریم امام می توان به پرونده ای در معرفی مجمع جهانی اهل بیت و فعالیتهای آن در گفتگو با حجج اسلام والمسلمین اختری، سالار، مبلغی و لک زایی اشاره کرد.

پرونده مفصلی که در آن با افراد مختلف از قشرهای گوناگون و کشورهای متنوع درباره امام خمینی و انقلاب اسلامی گفتگو شده است از بخشهای تفصیلی و جذاب و خواندنی این شماره از مجله حریم امام است که منتشر شده است.

کاشف رضا از پاکستان، داود رسی ایتالیا، الکساندر اِستان از رومانی، سید مهتاب علی از هند، علی محمود تقلی از کویت، فرزند علامه فضل الله، برمه ای از برمه، حاجی عیسی از روسیه و دیگر علاقمندان و عشاق حضرت امام خیمینی در این گفتگوها از ارادت خود به ساحت قدسی امام راحل و برداشت خود از شخصیت و بزرگی ایشان گفته اند.

سلیمان از آفریقای جنوبی گفته است:

مقایسه میان ماندلا و امام خمینی امکان پذیر نیست.

ماندلا حرکت سیاسی داشت اما امام خمینی(ره) دین را با سیاست گره زدند و به همین دلیل یک قیام کامل انجام دادند که ترکیبی از قیام انقلابی و قیام سیاسی بود.

در بخش دیگر این مجله هم پرونده مربوط به مجمع جهانی اهل بیت- علیهم السلام- با نگاهی به این نهاد اسلامی و جهانی و گفتگو با مسئولان آن گردآوری شده است.

بخش آخر مجله هم به بازتاب اخبار ایران و جهان اسلام و نیز خبرهایی از حرم مطهر امام خمینی اختصاص دارد.

حریم امام، هفته نامه آستان مقدس امام خمینی(ره) است که تاکنون هشتاد شماره از آن طی دو سال اخیرا منتشر شده است.

سامانه پیام کوتاه 3000101012 و نیز پست الکترونیکی harim.emam@yahoo.com  در اختیار علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha