چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

مراسم چهلمین روز درگذشت عالم ربانی آیت الله طاهر ی خرم آبادی، با حضور مراجع عظام تقلید و شخصیت های حوزوی ،کشوری و استانی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مراسم که  امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم برگزارشد،آیات عظام جوادی آملی، شبیری زنجانی،حضرت آیت الله علوی گرگانی،آیات مصباح یزدی ،حسینی بوشهری امینی، خاتمی، مومن ،خرازی، علوی بروجردی ،محسنی گرکانی،نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید،اعضای خبرگان رهبری،علما، طلاب  و اقشار مخنلف مردم شرکت کرده بودند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی  از کلام الله مجید و ذکر مصیبت توسط ذاکر اهلبیت(ع)، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در سخنانی به شخصیت صاحب نظر، مجتهد و فاضل آیت الله طاهری خرم آبادی اشاره داشت و افزود: امام خمینی(ره) علاقه خاص و ویژه ای به این فقیه فقید داشت.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که آیت الله طاهری خرم آبادی می توانست با اقامت در حوزه های علمیه به مرجعیت دست یابد، تصریح کرد: اما مسئله ای جز انجام وظیفه برای این عالم بزرگوار مطرح نبود و به همین دلیل در سمت های مختلف به عنوان نماینده امام راحل(ره) به خدمت خالصانه پرداخت.   

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha