سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 323739
۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۷

همایش "امام سجاد(ع) و وحدت"، با حضور اندیشنمدان داخلی و خارجی حضور طلاب واساتید اهل سنت در مدرسه علوم دینی اهل سنت بندرعباس برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مریدی قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اعلام این  مطلب اظهارداشت: این همایش از جمله  پیش برنامه های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) بود که با حضور طلاب و اساتید اهل سنت در مدرسه علوم دینی اهل سنت بندرعباس برگزار شد.  

وی افزود: این همایش با موضوع وحدت و امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار امروز برگزار گردید.

 مسئول کمیته اهل سنت کنگره بین المللی امام سجاد(ع)،در خصوص سخنرانان این همایش تصریح کرد: در این برنامه، ناصر ابوشریف از جنبش جهاد اسلامی فلسطین و دکتر محمود محمد الموسوی محقق و پژوهشگر کشور عراق پیرامون موضوع وحدت و اهمیت آن در بین مسلمانان به ایراد سخن پرداختند.

به گفته وی ،دیدگاه و جایگاه امام سجاد(ع) در مورد وحدت و از طرفی تلاش های دشمنان در عصر حاضر برای خدشه داردکردن وحدت مسلمانان از دیگر محورهای سخنرانی این میهمانان خارجی بود که با استقبال حضار مواجه گشت.

حجت الاسلام و المسلمین مریدی، با بیان اینکه  این همایش ظهرامروز در مدرسه علوم دینی اهل سنت بندرعباس در محله خواجه عطا برگزار شد، تصریح کرد: بررسی مسئله وهابیت و خطر تکفیری ها از جمله دیگر موضوعات این همایش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha