سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

حضرت آیت الله نوری همدانی، در پیامی، با تسلیت ارتحال آیت الله ارسنجانی، این عالم فقید را یکی از چهره‌های تابناک علم و فقاهت دانستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید، با تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت‌الله حاج سید محمد حسین حسینی ارسنجانی به علما و مردم فارس به ویژه شهرستان فسا، خاطرنشان کردند: آن فقیه بزرگوار از لحاظ محاسن اخلاقی و معاشرت کریمانه و متواضعانه با مردم، ممتاز و همواره در فکر محرومان و مستضعفان بود.

متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی در پی می آید:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف  از ارتحال یکی از چهره‌های تابناک علم و فقاهت و اجتهاد، عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج سید محمد حسین حسینی ارسنجانی رضوان الله علیه مطلع شدم.

این فقیه وارسته پس از این که در حوزه مقدسه قم به مراتب اعلای فقاهت و اجتهاد نائل گردید، عمر پربرکت خود  را در شهر مذهبی فسا وقف تعلیم و تربیت شاگردان امام صادق علیه‌السلام و خدمت به اجتماع نمود.

آن فقیه بزرگوار از لحاظ محاسن اخلاقی و معاشرت کریمانه و متواضعانه با مردم، ممتاز بود و همواره در فکر محروم و مستضعفان بود. در عرصه‌های انقلاب اسلامی از آغاز جزو پیشتازان بود و در پشتیبانی از نظام ولائی، اسوه و الگو به شمار می‌رفت. (رحمة الله علیه طوبی له و حسن مآب)

اینجانب ارتحال این فقیه مجاهد را به علمای معظم و طلاب مکرم استان فارس و اهالی محترم و متدین شهر مذهبی فسا و به ویژه بیت شریف آن فقیت سعید و آقازادگان محترم و بستگان مکرمشان تسلیت عرص می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن فقیه والامقام علو درجات و برای بازماندگان محترمشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم

18/9/1392

حسین نوری همدانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha