دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام رفیعی

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی گفت: بکوشیم ابعاد و لحظات زندگی خود را بر اساس آموزه های مکتب فاطمی تنظیم و هماهنگ کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: بی شک زندگانی کوتاه اما سرتاسر نور و برکت حضرت فاطمه(س) والاترین و جامع ترین الگوی زندگی برای بشر امروزی است.

وی با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا(س) با روزهای آغازین سال جدید گفت: واقعاً جا دارد که هر چه بیشتر و بهتر زندگی خود را در حد ممکن و توان، بر اساس سبک زندگی صدیقه کبری(س) تنظیم کنیم و تا پایان سال به یاری خداوند این رویه را در وجود خود نگه داریم.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به نام گذاری سال 93 از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان داشت: بهترین راه تحقق شعار امسال این است که حقیقتاً به سبک زندگی و کلام و سیره اهل بیت(ع) خصوصاً حضرت زهرا(س) تمسک کنیم و عزم و اراده قاطع و زندگی جهادی را از آن بزرگواران ، الگو بگیریم.

وی در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: زنان و مردان جامعه ما اگر می خواهند که در زندگی فردی ، خانوادگی و اجتماعی شان ،‌سربلند و موفق باشند و به معنای حقیقی احساس آسایش و آرامش کنند، راهش همین تمسک و الگوگیری است ،‌البته به شرطی که صرفاً در حد حرف و شعار نباشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha