سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اعزام

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری همایش «زن، فرهنگ و اقتصاد» و اعزام بیش از 300 مبلغ به این استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن خبرداد.

حجت الاسلام سیدشکرالله زندوی، در گفتگوبا خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهارداشت: مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال جهت‌گیری کلی آن سال را مشخص می‌کنند.

وي با بیان اینکه معظم‌له در این پیام‌ها بنابر نیاز کشور و یا ضعفی که در کشور به دلایل مختلفی شکل گرفته است خط‌‌‍مشی کلی اعلام می‌كنند افزود: در پیام سال 93 ایشان دو دغدغه محور اصلی شامل فرهنگ و اقتصاد و همچنین «مدیریت جهادی» بعنوان یک مساله نیز مورد تاکید قرار گرفت.

حجت‌الاسلام زندوی، بر توجه جدی به نقش زنان در اقتصاد و فرهنگ تأکید و اظهار کرد: از آنجایی که زنان در تربیت و پرورش نسل جدید نقش مهمی را ایفا می‌کنند باید از همان دوران کودکی، مصرف صحیح را به فرزندان خود بیاموزند چرا كه در بزرگسالی، خو گرفتن به شیوه جدیدی از زندگی دشوار است، زنان، انسان‌ساز هستند و ضروری است تا به نقش آنان در اقتصاد و فرهنگ توجه کافی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مطالبه از دستگاه های عمل کننده بهترین فرصت است تا در هفته بزرگداشت مقام زن، بخشی از آن که مختص بانوان است را عملی کنیم.

حجت الاسلام زندوی، با اشاره به اینکه اقتصاد، زیربنای فرهنگ است گفت: تربیت صحیح فرزندان وظیفه ای بزرگ است که تنها از یک بانوی توانمند انتظار می رود.

وی ابراز کرد: تحکیم بنیان خانواده و توجه به اقتصاد صحیح در خانواده، امری ضروری است و این وظیفه مهم نیز بر عهده بانوان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، ضمن تشریح برنامه های این اداره کل در سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) و هفته زن خاطرنشان کرد: اعزام بیش از 300 مبلغ به استان هرمزگان، برگزاری مراسم محوری جشن میلاد توسط 80 هیئت مذهبی در شهرستان بندرعباس، برگزاری 13 مراسم محوری در شهرستانها، برگزاری همایش با عنوان زن و اقتصاد و فرهنگ دوشنبه اول اردیبهشت سال جاری در سالن غدیر آموزش و پرورش با حضور 300 نفر از بانوان و ... از جمله برنامه هایی است که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان هماهنگی و برنامه ریزی شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha