سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 329813
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
مبلغان

معاون تبلیغ استان اردبیل با بیان اینکه در کل استان 70 مبلغ طرح هجرت بلند مدت مشغول فعالیت هستند،از ارزیابی فعالیت مبلغان در کل استان خبرداد.

حجت الاسلام شهبازی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برخی از اقدامات آتی معاونت تبلیغ حوزه علمیه اردبیل اظهارداشت : از برنامه های مهمی که هم اکنون در حوزه این استان در حال برگزاری است، بازدید از فعالیت های تبلیغی استان است.

وی افزود: در این طرح که از اواخر فروردین ماه آغاز شده است ضمن بازدید از تمام فعالیت های معاونان تبلیغ مدارس علمیه و مبلغان طرح هجرت در روستاها و مناطق مختلف، از عملکرد آنها ارزیابی به عمل می آید.

معاون تبلیغ استان اردبیل گفت: این طرح با حضور حجت الاسلام و المسلمین نبوی ، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح هر ساله برگزار و اقدمات مبلغان مورد ارزیابی قرار می گیرد ، ابرازداشت: در این طرح تاکنون از مبلغان حاضر در شهرستان های بیله سوار،گرمی و مشکین شهر بازدید به عمل آمده و از شهرهای نیر و نمین نیز در دستور کار است.

حجت الاسلام شهبازی، در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه در کل استان 70 مبلغ طرح هجرت بلند مدت مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان ساخت: این افراد در محل های تبلیغی خود علاوه بر اقامه نماز،بیان احکام و مسائل شرعی،در مراسم مختلف منطقه از جمله وفایات و عروسی ها نیز حضور فعال دارند که این ارزیابی ها باعث می شود تا نقاط قوت و ضعف افراد بررسی و  در دوره های بعدی  تصمیمات بهتری اخذ گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha