جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام پیرنا ماداگاسکار

در این مراسم تعدادی از بزرگان اهل سنت، شیوخ شیعه منطقه، سرکنسولی کشور کومور و تعدادی از دانش آموختگان حوزوی به ایراد سخنرانی در باب فضایل امیر المومنین(ع) خواهند پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از "المصطفی"، کنفرانس دو روزه  با موضوع « مولود کعبه » از سوی نمایندگی جامعة المصطفی در ماداگاسکار برگزار می شود.

حجت الاسلام پیرنا، نماینده المصطفی در ماداگاسکار با اعلام این خبر گفت: این کنفرانس با برنامه ریزی  و میزبانی نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه و با حضور جمعی از دانش آموختگان المصطفی، بزرگان اهل سنت، بهره های منطقه، طلاب مدرسه حضرت معصومه، دانش آموزان مدرسه ثقلین، مدیریت مدرسه المنتظر، خوجه های  شیعه اثنی عشری منطقه و طیف زیادی از مسلمانان منطقه ماژونگا در تاریخ 13 رجب در مسجد الزهرا برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم تعدادی از بزرگان اهل سنت، شیوخ شیعه منطقه، سرکنسولی کشور کومور و تعدادی از دانش آموختگان به ایراد سخنرانی در باب فضایل امیر المومنین(ع) خواهند پرداخت.

نماینده المصطفی خاطرنشان کرد: در روز دوم این کنفرانس که به شکل پرسش و پاسخ در مورد شخصیت امیر المومنین خواهد بود، برنامه نشستی در قالب کنفرانس با حضور دانش آموزان و دانشجویان و با مشارکت استادان و شیوخ منطقه در مسجد الزهرا برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این کنفرانس دو روزه، حجت الاسلام اسماعیل پیرنیا، نماینده جامعه المصطفی العالمیه، شیخ بدرالدین مدیر مدرسه ثقلین، سرکنسولی کشور کومور در ماداگاسکار، شیخ مومن مدیر مدرسه منتظر، شیخ الهادی یکی از بزرگان اهل سنت، امام جماعت مسجد اهل سنت، یکی از بزرگان بهره ها و آقای ذوالفقار از خوجه های دوازده امامی اثنی عشری و پژوهشگر مکتب اهل البیت(علیهم السلام)، سخنرانی خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha