سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 334524
۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
مبلغ طرح هجرت

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به کمبود روحانی و مبلغ در این استان گفت: هم اکنون 12 خانه عالم در این استان بدون روحانی است

حجت الاسلام عباسی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان ، به برنامه های حوزه قزوین دراین ایام اشاره و اظهارداشت : از جمله برنامه هایی که در این ماه به صورت فعال پیگیری می شود بحث تبلیغ  و حضور روحانیون در میان روزه داران و اقامه نماز، بیان احکام شرعی و پاسخ به شبهات است.

وی  افزود: بحث اعزام مبلغ به  شکل های مختلف چون هجرت های کوتاه مدت و بلند مدت  اجرا می شود که در بحث بلند مدت هم اکنون 42 روحانی در مناطق مختلف استان مستقر هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین، تصریح کرد: ماه رمضان امسال این مبلغان در کنار مبلغانی که در طرح هجرت کوتاه مدت اعزام می شوند مشغول تبلیغ  و فعالیت هستند.

وی با اشاره به  ضرورت حضور طلاب در مناطق محروم  ابرازداشت: استان قزوین امروز با کمبود مبلغ و طلاب مواجه است که ما امیدورایم طلاب و روحانیون این استان که برای ادامه تحصیل به قم یا حوزه های دیگر می روند پس ازاتمام تحصیل به دیار خود برگشته و به تبلیغ دین، که همان رسالت اصلی طلاب است،  اهتمام داشته باشند.

به گفته حجت الاسلام عباسی، هم اکنون 12 خانه عالم در روستاهای استان ساخته شده و آماده حضور روحانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha