یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 334622
۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
سس

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان گفت: مسجد خانه خدا است و همه مسلمانان باید در ساخت و تعمیر مساجد سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، گردهمایی مسئولین و هیئت امنای مساجد آسیب‌دیده در زلزله بستک با حضور قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان و در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مریدی، در این گردهمایی، با اشاره به ایام ماه رمضان و تاکید بر فضائل این ماه، اظهارداشت: ماه رمضان ماه رحمت، برکت و غفران الهی است و باید تلاشمان این باشد تا می‌توانیم از نعمت بزرگ رمضان، بهره کافی را ببریم.

وی با اشاره به تخریب و آسیب‌دیدگی مساجد بستک طی زلزله اخیر این شهرستان تصریح کرد: مسجد خانه خدا است و همه مسلمانان باید در ساخت و تعمیر این مساجد سهیم باشند.

حجت‌الاسلام هاشمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این مراسم با اشاره به آیات و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و در این ماه باید دلها را متوجه ذات خداوند متعال کرد و از گناهان و معاصی دوری نمود.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان عزم خود را برای مرمت مساجد شهرستان بستک جمع کرده است تصریح کرد: البته با توجه به سنگینی مخارج مربوط به ترمیم این مساجد و نبود بودجه کافی، باید پای خیرین مسجدساز هم به این امر خیر باز شود.

خاطرنشان می شود:  طی زلزله اخیر بستک به 20 مسجد این شهرستان آسیب رسید که  در این جلسه مبالغی از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان به هیئت امنا جهت مرمت مساجد آسیب دیده اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha