سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام موسایی

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان از اعزام بیش از 120 طلبه در قالب طرح بینات به مناطق مختلف این استان در ماه مبارک رمضان خبرداد.

حجت الاسلام موسایی در گفتگو باخبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه های تبلیغی ماه مبارک رمضان حوزه علمیه استان هرمزگان اظهارداشت: یکی از برنامه های مهم در ماه مبارک رمضان بحث اعزام مبلغ است که در همین راستا هر ساله در این ایام تعدادی از طلاب استان  جهت ترویج علوم دینی به مناطق مختلف  اعزام می گردند.

وی افزود:  امسال نیز  بیش از 120 نفر از طلاب بومی استان به مناطق و روستاهای استان اعزام شده اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان، تصریح کرد: این افراد طلبه های بومی و در حال تحصیل حوزه علمیه استان هستند که در قالب طرح بینات در این ماه مبارک به امر تبلیغ همت گمارده اند.

به گفته وی این طلاب از مدارس علمیه شهرستانهای بندرعباس،بشاگرد،بندر لنگه و جزیره قشم هستند  که در طول ماه مبارک رمضان در روستاها و مناطق محروم استان مستقر و به آموزه های اهل بیت(ع) می پردازند.

حجت الاسلام موسایی خاطرنشان ساخت: البته در بحث هجرت بلند مدت نیز تعدادی از طلاب و روحانیون استان که بالغ بر 107 نفر هستند با مجموعه حوزه در همکاری هستند که در ماه مبارک رمضان نیز در محل های تبلیغی حضور داشته و ضمن اقامه نماز،پاسخ به سئوالات شرعی و شبهات، در مراسم های مذهبی و ملی روستائیان نیز حضور فعال دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha